Istoria de succes

1965 Joma începe fabricarea încălțămintei pentru sport cu doar opt angajați.

1969 Joma Sport S.A. construieste primele 500 m2 de încăpere și crește personalul până la 20. Este instalată prima linie de asamblare manuală.

1980 A doua încăpere de circa 2.000 m2 este inaugurată. Personalul său continuă să crească până la 70 de angajați. Joma achiziționează două noi linii de asamblare semiautomate. Joma expune pentru prima dată la expoziția ISPO din München.

1987 Este dezvoltat noul sistem de suspensie a încălțămintei (Camera de control al CPC). Joma creează o nouă linie de cizme de fotbal folosind această tehnologie. Pe de altă parte, Joma semnează primul său contract de sponsorizare cu Martín Vázquez (fotbalistul Real Madrid) și Francisco (fotbalistul Sevilla F.C.). În plus, este inaugurată o nouă fabrică terță, care este în prezent sediul central al companiei Joma. Cu acest spațiu nou, Joma numără 65.000 m2, trei linii automate și mai mult de 300 de angajați.

1988 Joma sponsorizează Emilio Butragueño (fotbalistul Real Madrid) și Txiqui Beguiristáin (fotbalist FC Barcelona).

1990 Echipa profesionistă de atletism îl angajează pe José Luis González, om de renume mondial de 1500 m. Fotbalistul Alfonso Pérez se alătură echipei Joma.

1992 Joma devine lider în vânzarea de cizme de fotbal. Fermín Cacho atinge aurul olimpic la 1500 m în Jocurile Olimpice de la Barcelona. În aceleași jocuri olimpice, Alfonso ajunge la medalia de aur cu selecția de fotbal.

1996 Joma deschide o filială în Mexic, în orașul Celaya. Sponsorizează echipa locală unde joacă Emilio Butragueño.

1998 Joma își lansează campania COLOUR IN FOOTBALL și a fost apreciată pe piața mondială de fotbal pentru cizme. Alfonso poartă cizme albe, Morientes surprinde cu cele roșii.

1999 Este creată o companie subsidiară din San Diego, SUA: Joma USA Inc.

2000 Succesele echipelor sponsorizate de Joma continuă să sporeacă. Sevilla F.C. (selecția națională Costa Rica) și selecția națională Honduras se alătură echipei Joma. O companie subsidiară din China este creată.

2002 Joma deschide o filială în Italia. Costa Rica Football Selection joacă în Japonia și Coreea de Sud Cupa Mondială. Echipa de la Deportivo de La Coruña câștigă la Copa del Rey (Cupa Regelui). ONCE echipa de ciclism semnează contract de colaborare cu Joma.

2006 Au fost create trei noi filiale (Joma UK, Joma Latinoamerica din Panama și Joma Brazilia) care finalizează harta filialelor Joma din întreaga lume. Atletul Juan Carlos de la Ossa câștigă primul turneu Word Cross. Seville F.C. este numită cea mai bună echipă din lume de IFFHS după ce a câștigat două cupe UEFA, o super cupă spaniolă, o super cupă europeană și un Copa del Rey (Cupa Regelui). Kanouté semnează un acord de sponsorizare cu Joma. Joma intră în Top Branding of Spain Forum. Facilitățile se schimbă datorită dezvoltării logistice a companiei. Capacitatea sa de stocare crește, iar eficiența serviciului este îmbunătățită în ceea ce privește calitatea.

2011 Joma semnează un acord de sponsorizare cu Valencia C.F., considerat unul dintre cele mai bune echipe de fotbal din Spania. Joma domină piața de echipamente din Spania, cu mai mult de 50% din cota de piață.

2013 Juani Mieres, cel mai bun jucător cu zbaturi din lume, se alătură echipei Joma.

2014 Selecția Hondurasului joacă cea de-a doua Cupă Mondială. Sponsorizat de Joma, ES Setif aduce această marcă la prima sa ediție a Cupei Mondiale a Clubului FIFA. Un sistem de clasificare a comenzilor este integrat în centrul logistic Toledo cu o capacitate de până la 30.000 de unități pe oră.

2015 Joma Sport și Comitetul Olimpic Spaniol își unesc forțele, iar Joma devine sponsorul principalei entități sportive din Spania. În plus, Joma sponsorizează comitetele olimpice din Portugalia, Mexic, Bulgaria, Moldova, Andorra și Malta în Jocurile Olimpice de la Rio de Janeiro.

2016 Olimpiada a fost cel mai important eveniment sportiv din 2016. Joma nu a ratat numirea și a devenit una dintre mărcile sportive cu o prezență mai mare în Rio de Janeiro. Marca spaniolă a sponsorizat 9 comisii olimpice, cum ar fi Spania, Mexic sau Portugalia, și 18 federații sau discipline sportive, cum ar fi selecția handbalului în Croația, echipele de rugby din Spania, echipa națională de fotbal a Honduras sau federațiile atletismului spaniolă, marocană sau mexicană. Dintre toți sportivii care au participat la Rio, mai mult de 10% imbracați în echipamente Joma. O vizibilitate și notorietate care au avut un efect pozitiv uriaș pentru companie și care au plasat marca înainte de unul dintre cele mai importante momente din istoria sa.

2016 Pentru prima data in cei 50 de ani, Joma a participat la una dintre cele mai prestigioase concursuri de fotbal cu sponsorizarea Selectiei Romaniei si a facut-o prin ușa din față, inaugurând competiția împotriva echipei gazdă, Franța. Meciul a fost văzut de 200 de milioane de oameni. În 2016 Joma anunță semnarea Swansea City AFC, care marchează debutul mărcii spaniole într-una dintre cele mai puternice ligi de fotbal și cu o vizibilitate mai mare la nivel mondial. În plus, Joma a semnat CF Villarreal, consolidând prezența mărcii la nivel mondial.